::Snow Pink::
Princess ♡

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

assalamualaikum and hye stalker . welcome to my world . wanna to know my story ? just read and just shut ! xoxo pqah ♡


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pqah Avella
Others:   


SPEACIAL ALL OF YOU BATCH 98....

huh!pnat siot...ha!da siap un blog aq..hehehe...dah lps niyh no boys in my life!!!no!no! dont disturb my world man or boy!!i dont need you anymore...what i need in my life is all of my friendss...dah skrg aq nk fokus kat pmr aq!!!sebab target aq nk masuk tadaa!!===============>MRSM SARAWAK<========================== HUHUHU!!nobody cant stop me...yeah!!weyh kowang doakan aq untuk periksa akhir tahun niyh okayh...to Sekolah Agama Menengan Bandar Baru Salak Tinggi and Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Sepang utk bdk form 2 jela...gudluck with your exam guys....niyh kate2 semangat dri aq...dah2 la tuh...tinggalkan la dunia bercinta kowang semua...sebab tu semua tak kan tolong kowang un bile kowang susah nnty!!semua juzz nk merosakkna hidop korang je!!so go on...batch 98...you can do it..k bye..assalamualaikum...bye guyss... love uolls.. mmuah...=*