::Snow Pink::
Princess ♡

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

assalamualaikum and hye stalker . welcome to my world . wanna to know my story ? just read and just shut ! xoxo pqah ♡


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pqah Avella
Others:   


NUR AQILAH.. =')



Hye kawan2.. huhu.. now aku nak cerita pasal budak cantik+ comel nih.. hehe.. nih kezen aku.. nama dia NUR AQILAH BINTI MOHD IZAM.. huhu.. umo dia 14 jgk.. same je ngan aq.. haha stay kat rawang.. hehe.. dia nih.. otak gila2 kot haha.. aku sayang dia.. huhu.. tak pernah gaduh k kita orang.. haha.. btw,, dia nih kalau nak cakap lepas je.. tak de maknanyerr nak sorok2 huhu.. comel x dia?? huhu mastilah comel kan.. dia nih ramai peminat kot.. abang angkat aku pernah nak kenal2 ngan dia.. tapi dia tak nak.. sebab dia kata dia dah malas nak layan lelaki.. huhu... btw, aku share prob aku ngan dia.. dia je yang faham aku kat dalam family aku.. hehe.. kita orang kalau dah jumpe memang tak boleh berenggang haha... btw,, dia la tempat aku mengadu.. tempat aku nk luahkan perasaan aku.. and then dia nih selalu bagi nasihat kat aku.. huhu... she like my sister you know huhu... dia pun selalu cerita problem dia kat aku... bagi aku, dia segala2 nya la.. haha.. sayang kau qilah.. huhu... =) kalau nak kenal2 dgn bdk nih.. add jela kat fb.. huhu... btw..  ni la kezen hidup dan mati aku... anyway.. sayang kau ... =') <3





P/S: YA ALLAH.. KAU PERIHALA LA DIA DARI SEGALA MUSIBAH YANG ADA DI BUMI MU INI YA ALLAH.. JADIKANLAH DIA SEORANG PEREMPUAN YANG BERIMAN SERTA MENJADI ANAK YANG SOLEHAH.. DAN BERJAYAKANLAH DIA DIDUNIA DAN DIAKHIRAT AMIN... =')