::Snow Pink::
Princess ♡

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

assalamualaikum and hye stalker . welcome to my world . wanna to know my story ? just read and just shut ! xoxo pqah ♡


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pqah Avella
Others:   


PENGORBANAN SEORANG AYAH.. =)

Hye semua.. aku nak story pasal seorang budak perempuan ni... haha.. cerita nya bermula kat twitter la.. huh ! bodohnya perempuan tuh.. ya ALLAH kan aku dah mencarut nih... haih.. kau nih.. kau dah tak sayang ke dengan ayah kau ha?? penat dia jaga kau.. macam ni kau balas kat dia.. ada otak x kau ni? dah la kau bukak aib ayah kau kat twitter wei..!! twitter!! smu orang boleh baca apa yang kau tulis... lain la kalau kau tulis kat private diari kau ke apa ke...!! ingat wei.. seburuk-buruk mana pun dia.. dia tetap ayah kau.. aku nasihat ni bukan aku cakap aku bagus.. tapi tuh la.. manusia nih kan tak lari dari buat kesalahan.. samalah dengan aku. Aku hanya manusia biasa.. and then, kau pun sama rite? manusia biasa... so, sebagai saudara seislam.. aku just nak bagi nasihat je.. Haih... kalau boleh kau tukar la twitcon kau tuh.. kau tak takut ke? nanti tetiba kau mati hari ni.,. and then kau tak sempat nak bertaubat .... boleh masuk neraka jahanam wei!! kau tak takut ke? kau tahu x? kat gaza palestin budak2 kecik wei.. yang hilang ayah ngan mak dia orang.... dia owang menangis teresak-esak... tuh budak kecik.. even die owang budak kecik sekali pun.. dieowang tahu pe maksud kasih sayang terhadap seorang ayah.. dieowang jgk tahu tnpa ayah dieowang siapala dieowang.. tapi kau?? dah besar panjang tak kan x tawu pe itu maksud kasih sayang terhadap seorang ayah.. kau tak pernah jadi seorang ibu lagi wei.. so, kau tak tahu betapa beratnya dugaan yang dia alami semasa membesarkan kau.. kalau kau dah jadi seorang ibu.. time tuh baru kau rasa.. betapa berat nya dugaan untuk membesarkan seorang anak... so, tak payah la nak hebohkan kat twitter pasal aib ayah kau k.. ayah kau tuh pun bukan malaikat yang suci tak ada dosa... =) dia pun manusia biasa yang tak lari dari buat kesalahan.... so, jangan la buat macam tuh oke.. =) 




p/s:HARGAILA PENGORBANAN SEORANG AYAH DAN SEORANG IBU SEBELUM MEREKA MENUTUP MATA.. =') #TakeAnote !