::Snow Pink::
Princess ♡

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

assalamualaikum and hye stalker . welcome to my world . wanna to know my story ? just read and just shut ! xoxo pqah ♡


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pqah Avella
Others:   


Aku seorang pendosa.. :')

hye and assalamualaikum,, huh ! now aku ada kat dalam makmal komputer.. assignment semua dah siap apa lagi aku nak buat ? bosan.. so update blog nih je la.. ya Allah , aku sesat aku lupa aku leka dengan tanggung jawab aku sebagai seorang hamba di sisi mu.. maafkan lah aku ya Allah.. ya Allah adakah lagi tempat ku di sisi mu ? :') ya Allah bantu lah daku , bimbinglah daku.. aku seorang hamba yang lemah... aku seorang hamba yang selalu lalai menjalankan tanggungjawab.. ya Allah aku seorang pendosa yang tanpa henti melakukan dosa kepada mu.. :') ya Rabbi terima kasih kerana engkau telah memberi ku hidayah.. ya Allah bagilah hidayah kepada sahabat-ii ku yang lain seperti mana engkau telah memberikan hidayahmu kepada ku.. :') aku tidak mampu tapi aku akan cuba untuk menarik mereka dari neraka dunia dan akhirat ya Allah.. ya Allah sesungguhnya aku sangat menyayangi mereka ya Allah.. :') ok la tuh je.. izinkan hamba mengundur diri.. kalau ada pape yang aku nak share aku akan update okay.. :') k bye , asslamualaikum 


p/s : indahnya sesebuah ukhuwah dihubungkan melalui doa.. :') tetapi jika doa itu tidak dibacanya lagi maka ternyata lah hilangnya kemanisan ukhuwah di situ.. nauzzubillah.. :') minta-ii dijauhkan.. tetapkan lah kemanisan ukhuwah yang tersedia ada.. :')