::Snow Pink::
Princess ♡

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

assalamualaikum and hye stalker . welcome to my world . wanna to know my story ? just read and just shut ! xoxo pqah ♡


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Pqah Avella
Others:   


aku.. :')

Embedded image permalink

Hya and assalamualaikum semua :) good morning haaa.. pepagi lagi aku dah update blog.. hmm aku balik rumah nih pun sebab emergency.. now nak cerita pasal sekarang.. ya Allah hanya Allah je la yang tahu macam mana luluhnya hati aku bila dapat tahu yang ada orang fitnah aku sampai macam tuh sekali.. :'( apa salah aku ? apa yang dia nak ? apa yang dia tak puas hati ? ada aku kacau hidup kau ke ? kalau ada.. aku minta maaf.. tapi kalau aku ada buat salah kat kau.. cakap lah dengan aku terus terang.. tak perlulah sampai kau nak tuduh aku bukan-ii :'( weh.. seteruk-teruk aku , sejahil-jahil aku.. aku still ada maruah untuk dijaga.. aku bukan macam perempuan-perempuan lain... jangan samakan aku dengan perempuan-ii yang lain.. :'( apa motif kau tuduh aku macam tuh ? lemparkan fitnah tuh kat aku ? teruk sangat ke aku nih ? hina sangat ke aku nih depan mata kau ? aku hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari buat dosa.. :') bila time hati aku menangis aku cuba untuk senyum even senyum aku hanyalah rekaan untuk tutup kesedihan yang aku rasa.. :') kekadang ada orang tuh kata aku kuat sebab still lagi boleh senyum even banyak dugaan banyak datang.. tapi tuh semua silap.. aku hanya tersenyum di depan orang yang aku sayang.. tapi bila aku seorang ? :') kesedihan tuh terpaksa dizahirkan melalui airmata.. :'( aku menangis bukan bermakna aku tewas ! aku menangis bukan bermakna aku lemah ! aku menangis kerana nak cari kekuatan aku yang selama nih hilang.. :') mana kekuatan aku yang dulu ? mana semangat aku yang dulu ? mana diri aku yng dulu ? yang selalu kuat yang selalu tabah.. :') hmm diri aku jadi macam nih semenjak "dia" pergi tinggalkan aku.. ya Allah pertemukanlah aku dengan "dia" secepat mungkin ya Allah.. :') sebab separuh dari diri aku adalah diri dia.. kekuatan aku adalah dia.. :') k bye assalamualaikum :)

xoxo pqah